torsdag 20 mars 2008

Påskvecka

Har haft en hektisk vecka på jobbet och vi har sålt så många påskkort, påskpåsar och kycklingen "Göte" så det räcker och blir över! Det är väldigt roligt när det är mycket folk i butiken och i bland får man lite kluriga kunder som tar lite längre tid att hjälpa och det är JÄTTEKUL!
För övrigt har det varit en ganska standard vecka. Jag skrev för en tid sedan att jag skulle ha onsdagar som min "ringa till vänner-dag", men jag var ju i Stockholm förra veckan och igår var Tina här hos oss så jag har inte riktigt hållit mitt löfte. Tina skulle hämta sin klänning som jag sytt om och fick middag och Grey´s anatomy på köpet. Givetvis spelade jag in Top Model, Kristina, oro dig inte ;-)

Imorgon blir det ut på landet för påskfirande och stugrenovering. Förhoppningsvis snöar det inte för mycket. Jag kommer inte tillbax till Lund förrän på måndagförmiddag, men vi hörs innan det!

Kram

Inga kommentarer: