onsdag 5 mars 2008

Underbara marsväder!!!!

De senaste dagarnas fantastiska väder har gjort mig på utmärkt humör! Tänk att ha strålande solsken med snö som täcket marken så där precis lagom och töande droppar som hänger i alla knoppande buskar! Så har vi haft det i två dagar nu. Trots att solen töade bort all snö i tisdags, snöade det sent igårkväll, så det var lika vitt och krispigt i dag också! Helt underbart! Om vinter i mars är den här sortens vinter, så får den gärna komma fler år!

Jag har förresten börjat ha Björne på jobbet. Det går bra, han blir lite rastlös efter ett tag, men då har vi alltid bakgården, så han kan ta sig en liten sväng!

Annars är allt bra på jobbet! Maria och Marcus var inne och hälsade på idag, och det är alltid trevligt med lite besök. Jag försöker hitta det perfekta lunchstället... ni vet en lugn plats där man kan vara för sig själv för en stund, men fortfarande ute och bland folk... och där man kan ta med sin egen lunch såklart... eller ännu bättre där yoghurt står på menyn.... okej, jag inser att det där sista kan vara lite svårt.

Far fyller år i helgen och det blir full aktivitet. Vågar inte skriva mer eftersom min mor läser det här!

Kram

PS: Förresten, om ni är i stan får ni gärna titta in på Gallerix. Jag är där nästan alltid!

1 kommentar:

Familjen Wiman: sa...

Va gullig du är som nämner oss i inlägget. :)
Trevligt o se dig på nya jobbet idag. Du såg verkligen ut o trivas..
Ses en annan dag.

Kram Maria