fredag 7 mars 2008

Lite fredagstrött kanske?

Har jobbat min första heltidsvecka på Gallerix och är galet trött i fötterna! Man vänjer sig, men det tar ett tag och under tiden får man stå ut... ha ha stå! Nåja, jag har i allafall äntligen lyckats göra mitt allra första specialbeställningsjobb, nämligen Sanna och Zandras bilder som de bad mig rama in redan efter mina första två dagar på jobbet (alltså ett tag sedan). Det är inte så att det var ett speciellt svårt jobb, det var bara det att av naturliga skäl låg det inte överst i prioriteringslistan.

Känn för allt inte i världen att ni inte kan komma in och lämna in tavlor för ramning, av den orsaken...Även om jag vet att det låter lite illa, jag ville bara att det skulle bli helt perfekt! ;-)

Stora kramar till alla och njut av en skön helg!

Inga kommentarer: