fredag 18 maj 2007

Sommaren närmar sig med stormsteg!

Eller åtminstone med ljumma vårvindssmek! Har haft en vanlig jobbvecka, inget utöver det vanliga, men ikväll blir det andra bullar! Vi ska träffa alla polarna för Tina och Mirko är i Skåne och det måste vi fira. Ska äta gott och umgås storstilat!

Ska givetvis träffa föräldrarna också och gör nog dagen till ära en liten utflykt med Alex. Han har förresten varit lite sjuk i veckan och haft feber, och jag trodde givetvis att jag skulle blivit smittad vid det här laget, men han har blivit frisk och jag mår utmärkt! Vi träffas väl inte tillräckligt mycket om dagarna nu för tiden... :(

Sista avsnittet av topmodel har varit och eftersom Kristina inte har sett det så ska jag inte analysera det...det får bli om någon vecka. Nä nu kurrar magen bara för mycket! Dax för frukost tillsammans med min älskling... och nä Alex, jag pratar inte om makrillen utan om dig!

Kram

Ps. Ha en riktigt trevlig helg!

Inga kommentarer: