onsdag 2 maj 2007

Topmodel-date

Har precis sagt hejdå till Kristina. Våra Topmodel-dejtar är över för den här våren, Kristina åker till London om ett par dagar. Det är givetvis lite tråkigt, men jag börjar bli van. Det här är åtminstone andra om inte tredje året som Kristina spenderar mestadelen av sommaren i London. Förhoppningsvis kan jag kanske åka och hälsa på en weekend i sommar!!! Detta innbär dock att garderobsrensarna kan arbeta på bred front och ändra stil och självförtroende i två länder! Skämt och sido, vi kan ju alltid snacka ihop oss över bloggen!

För Kristinas skull ska jag försöka spela in resterande två eller tre Topmodel-avsnitten, så vi kan trasha kläder, smink, kritik och Melrose, men jag vet inte riktigt när vi ska hinna se dem!

Alex har förresten fått goda nyheter ikväll. Han har blivit huvudtränare för junior A-laget i SödraDal, och han har precis varit och förhandlat till sig sitt kontrakt, med goda resultat. Han blev jätteglad när han fick erbjudandet och nu hoppas jag att jobbet är lika tillfredställande som han förväntar sig.

Kram

1 kommentar:

Linda sa...

Roligt att se dig i bloggträsket också! Välkommen :-)
Kram Linda