torsdag 24 maj 2007

Sy, sy, sy!

Det blev en klänning! Eller snart i alla fall. Nu behöver jag min kära mors stöd så att jag syr in klänningen på rätt sätt, livet är för stort. Det är riktigt besvärligt, men det ska nog gå att lösa.

Alex och jag har varit riktigt duktiga idag. Vi har tvättat alla fönster i lägenheten, det behövdes VERKLIGEN! Sedan har vi varit en tur på Center Syd också och handlat födelsedagspresent till mig! Center Syd är förresten inget vidare. Det var verkligen helt tomt på folk, och där är ju faktiskt en hel del riktigt trevliga affärer. Det ligger nog bara helt fel! Vi var där i en timme mellan 18.30-19.30 och då är det oftast mycket folk på Nova. Många åker ju till Nova efter jobbet.

Nåja, nu ska jag och Alex titta på den nya serien "Dirt" med Courtney Cox Arquette. Imorgon blir det Ystad och hår och make-up inför bal! Jättekul!

Kram

Inga kommentarer: